موسسه حفاظتي موسسه حفاظتي .

موسسه حفاظتي

بهترين نوع دوربين مداربسته براي منزل

بهترين نوع دوربين مداربسته براي منزل

امنيت از مهم ترين محورها در زندگي است. امروزه با افزايش رشد جمعيت و شلوغ شدن محيط زندگي، تامين امنيت به تنهايي كاري دشوار است و نياز است براي حفظ آرامش خاطر از ابزارهايي جهت بالابردن سطح امنيت محيط زندگي مان استفاده كنيم.

دوربين مداربسته

دوربين مداربسته يكي از ابزارهايي است كه به ما كك مي كند نظارت كافي و حتي از راه دور بر منزل داشته باشيم. گاهي در سفر بسر ميبريم و لازم است بر محيط خانه نظارت داشته باشيم. با نصب دوربين مداربسته در منزل مي توانيم براحتي به اين مهم دست يابيم.

انتخاب دوربين مداربسته در چالوس، نوشهر، چمستان، نمك آبرود، متل قو، كلارآباد، عباس آباد، نشتارود، تنكابن، كلاردشت، مرزن آباد، كجور، رويان، نور، سرخرود، محمود آباد، هچيرود www.arinatec.ir با توجه به شرايط آب و هوايي شمال امري بسيار مهم است؛ چرا كه درصورت انتخاب يك برند نا مناسب مي تواند شما رو دچار چالش هايي نمايد.

اما سوال اينجاست كه بهترين نوع دوربين مداربسته براي منزل چه دوربيني است ؟

لازم است پيش از خريد دوربين مداربسته براي منزل به چند نكته توجه كرد، اغلب توقع مي رود پس از نصب دوربين مداربسته به عنوان يك سيستم نظارت تصويري، امكان دريافت تصوير از محيط در شب را نيز بدهد. چه شما در محيط حضور داشته باشيد يا در سفر باشيد، گاهي لازم است محيط را چك كنيد و قابليت ديد در شب در اينجا بسيار كاربردي است. اما فراموش نكنيد كه قيمت دوربين مداربسته ديد در شب بالاتر است نسبت به دوربين هايي كه اين قابليت را ندارند. دوربين مداربسته ديد در شب با اشعه مادون قرمز كار مي كند كه اين اشعه براي انسان مرئي نيست بنابراين دوربين در محيط تاريم منزل از ديد سارقان مخفي مي ماند اما تصوير محيط را به شما مي دهد. براي دريافت قيمت دوربين مداربسته ديد در شب از كارشناسي حرفه ايي در اين زمينه كمك بگيريد كه غيرمتعصبانه شما را راهنمايي كند.

قيمت دوربين مداربسته

پيش از خريد دوربين مداربسته به لنز دوربين مداربسته دقت بفرماييد.كيفيت تصاوير ضبط شده و تصاوير زنده در دوربين هاي مداربسته با يكديگر بسيار متفاوت است و معمولا تصاوير ضبط شده بسيار بي كيفيت تر از تصاوير زنده است كه در مانيتور ديده ميشود. اما توجه به اين نكته نيز لازم است كه قيمت دوربين مداربسته با لنز قوي تر به مراتب بالاتر از قيمت دوربين مداربسته با لنز معمولي است. بسياري از افراد به خريد دوربين مداربسته آنالوگ بخاطر ارزان بودن و سهولت در نصب توجه مي كنند اما كيفيت تصويري اين دوربين ها پايين است و آن سطح از وضوح تصوير كه نياز است را نشان نمي دهد. در مقابل دوربين هاي مداربسته full HD هستند كه قيمت دوربين مداربسته بالاتري دارند اما در عوض وضوح تصوير بهتري ارائه مي دهند.

گاهي لازم است تعدادي از دوربين ها در محيط بيرون از خانه مثلا در ورودي يا روي تراس و … نصب شوند، در اين صورت اين دوربين ها بايد مقاومت سخت افزاري و استحكام لازم را در شرايط جوي مختلف در مقابل رطوبت و گرد و غبار داشته باشند. دوربين هاي IP66 و IP67  داراي اين استاندارد هستند. بنابراين پيش از خريد دوربين مداربسته در كنار توجهي كه به قيمت دوربين مداربسته داريد به قابليت هاي آن نيز توجه كنيد، اينگونه اينتخاب بهترين دوربين مداربسته براي منزل براي شما راحت مي شود.

خريد دوربين مداربسته

برخي از برندها در بازار هستند كه با سالها فعاليت و تجربه مثبت كه در زمينه سيستم هاي حفاظتي و نظارتي دارند و كيفيت بالاي محصولات در سطح جهاني ثابت شده هستند، شما مي توانيد با خريد دوربين مداربسته داهوا Dahua يا خريد دوربين مداربسته هايك ويژن به آن سطح از كيفيت نظارت تصويري كه دلخواهتان است، دست يابيد.

بهتر است انتخاب بهترين نوع دوربين مداربسته براي منزل در شهرهاي چالوس، نوشهر، چمستان، نمك آبرود، متل قو، كلارآباد، عباس آباد، نشتارود، تنكابن، كلاردشت، مرزن آباد، كجور، رويان، نور، سرخرود، محمود آباد، هچيرود با توجه به آب و هواي اين مناطق صورت گيرد. شما مي توانيد از مشاوره رايگان كارشناسان با تجربه در اين زمينه كمك بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۸:۰۳ توسط:آرينا تكنيك موضوع: