موسسه حفاظتي موسسه حفاظتي .

موسسه حفاظتي

فروش جك پاركينگ در نمك آبرود

فروش جك پاركينگ در نمك آبرود

فروش جك پاركينگ در نمك آبرودفروش جك پاركينگ در نمك آبرود

همان طور كه در اطراف خود مي بينيد استفاده از جك پاركينگ بسيار متداول شده و اكثر ساختمان ها به اين سيستم مجهز مي باشند. جك پاركينگ همان بازويي است كه بر روي درب هاي پاركينگ نصب مي شود و شما به وسيله ريموت مي توانيد درب را باز و بسته كنيد. اين درب ها بر اساس نحوه باز و بسته شدنشان به سه دسته تقسيم مي شوند:

_ درب هاي اتوماتيك لولايي

_ درب هاي اتوماتيك بالارونده

_ درب هاي اتوماتيك كشويي

پيشنهاد مطالعه مقاله : جك دروازه در نمك آبرود – نصب و فروش درب اتوماتيك در نمك آبرود

به دنبال افزايش استفاده از جك پاركينگ، فروشگاه هاي متعددي بوجود آمده اند كه اقدام به فروش جك پاركينگ در نمك آبرود مي كنند. اما آيا فروش جك پاركينگ در نمك آبرود توسط هر شخصي قابل اطمينان است؟

در اين مقاله قصد داريم به بررسي فروش جك پاركينگ در نمك آبرود آن بپردازيم و شما را با مركز فروش جك پاركينگ در نمك آبرود معتبر در نمك آبرود و همچنين اجزاي پكيج جك پاركينگ آشنا كنيم. با ادامه مقاله همراه باشيد.

 جك دروازه در نمك آبرودجك دروازه در نمك آبرود

پكيج جك پاركينگ از چه اجزايي تشكيل شده است؟

فروشندگان هنگام فروش جك پاركينگ در نمك آبرود، تمامي تجهيزات و اجزاي جك پاركينگ را در اختيار شما قرار خواهند داد. اما بد نيست پيش از خريد جك پاركينگ، خودتان نيز با اين اجزا آشنايي داشته باشيد. به طور كلي جك پاركينگ از اجزاي زير تشكيل شده است:

_ جك بازويي: اين همان ابزاري است كه وظيفه تبديل نيروي الكتريكي به نيروي مكانيكي يا هيدروليكي را بر عهده  دارد.

_ ريموت كنترل: ريموت كنترل وسيله اي است كه ارتباط كاربر با مركز كنترل را برقرار مي كند و كاربر با فشردن دكمه ريموت مي تواند درب را باز يا بسته كند. معمولا در داخل هر پكيج، دو عدد ريموت كنترل وجود دارد.

_ مركز فرمان: فرمان باز و بسته شدن و توقف جك پاركينگ بر عهده مركز فرمان مي باشد. همچنين رابط بين ريموت كنترل و جك پاركينگ نيز مي باشد. زاويه باز شدن درب ها، سرعت باز و بسته شدن درب و ديگر مواردي كه نياز به تنطيم دارند، بر عهده مركز كنترل جك پاركينگ مي باشد.

_ فلاشر: فلاشر يا هشدار دهنده چشمك زن، پيام مركز فرمان را به شما نشان مي دهد. اين هشدار دهنده در قسمتي از درب نصب مي شود كه در معرض ديد كاربر باشد.

_ چشمي: اگر چشمي هنگام بسته شدن درب، مانع يا عابري را در مقابل خود حس كند، از بسته شدن درب جلوگيري مي كند و درب دوباره باز مي شود. در واقع با اين كار از صدمه زدن به درب خوردو جلوگيري مي كند. اين چشمي ها مجهز به سيستم مادون قرمز مي باشند.

تمامي اين محصولات و تجهيزات در پكيج فروش جك پاركينگ در نمك آبرود موجود است.

جك اتوماتيك در نمك آبرودجك اتوماتيك در نمك آبرود

فروش جك پاركينگ در نمك آبرود

شركت آرينا يك شركت معتبر و با سابقه چندين ساله اقدام به فروش جك پاركينگ در نمك آبرود و انواع درب هاي اتوماتيك در نمك آبرود كرده است. تمامي محصولاتي كه توسط شركت آرينا ارائه مي شوند از معتبر ترين برندهاي داخلي و خارجي مي باشند. فروش جك پاركينگ در نمك آبرود توسط شركت آرينا با ارائه گارانتي و خدمات پس از فروش همراه مي باشد كه اين خود تضمين كننده كيفيت محصول است.

مجموعه آرينا آماده ارائه خدمات رساني به شما مشتريان عزيز در نمك آبرود و شهرهاي اطراف مي باشد. براي خريد جك پاركينگ و انواع درب هاي اتوماتيك با ما تماس بگيريد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۵:۱۵ توسط:آرينا تكنيك موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :