موسسه حفاظتي موسسه حفاظتي .

موسسه حفاظتي

چرا پكيج دوربين مداربسته داهوا در نور را انتخاب كنيم ؟

چرا پكيج دوربين مداربسته داهوا در نور را انتخاب كنيم ؟

به دنبال خريد پكيج دوربين مداربسته در نور مي باشيد؟ ابتدا لازم است برند داهوا در نور را كمي بيشتر بشناسيم.

داهوا در نور يكي از بزرگترين برندهاي سيستم هاي نظارتي در جهان مي باشد كه كمپاني آن در چين قرار دارد. اين كمپاني سازنده انواع دوربين هاي مداربسته مي باشد كه براي اماكن مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد.

خريد پكيج دوربين مداربسته داهوا در نور يكي از بهترين گزينه ها براي كساني است كه به يك سيستم كامل دوربين مداربسته نياز دارند. اين پكيج ها با قيمت مناسب و كيفيت عالي كه دارد، براي كاربري هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد.

اجزاي پكيج دوربين مداربسته داهوا در نور

كارشناسان ما با دقت و دانش بالا اجزاي پكيج را انتخاب و بهترين لوازم و تجهيزات را در كنار يكديگر گردآوري كرده اند. چرا كه هدف ما بازدهي بيشتر دوربين هاي مداربسته آن مي باشد. اجزاي پكيج دوربين مداربسته داهوا در نور شامل تجهيزات زير مي باشد:

_ دوربين مداربسته

_ دستگاه ضبط تصوير

_ هارد ديسك

_ آداپتور يا منبع تغذيه

_ كابل تصوير.

 

به طور كلي تعداد دوربين هاي پكيج دوربين مداربسته داهوا در نور به صورت 2، 4، 8، 12، 16 و … مي باشد كه مي تواند براي انواع اماكن كوچك و بزرگ مناسب باشد. اغلب دوربين هاي مورد استفاده در اين پكيج ها از نوع دام و يا بولت مي باشند كه داراي قابليت ضد آب و ديد در شب مي باشند. البته اين دو ويژگي ها در دوربين هاي مختلف يكسان نمي باشد. به عنوان مثال دوربين هاي ديد در شب قادرند فواصل مختلفي را بسته به تكنولوژي هاي بكار رفته در آن، پوشش دهند. شما مي توانيد بسته به نياز خود و اهميت جزييات، مناسب ترين پكيج دوربين مداربسته داهوا در نور را خريداري كنيد.

قيمت پكيج دوربين مداربسته داهوا در نور

پكيج دوربين مداربسته داهوا در نور شامل دوربين و تجهيزات متنوعي مي باشند. از انواع دوربين هاي گران قيمت با قابليت هاي ويژه گرفته تا مدل هاي قيمت هاي ارزان قيمت. به طور كلي چند عامل مهم مي تواند بر قيمت اين پكيج ها تاثير گذار باشد:

_تعداد دوربين ها

_كيفيت تصوير و رزولوشن

_تعداد كانال هاي دستگاه ضبط كننده

_تكنولوژي بكار رفته در دوربين ها (ديد در شب، تشخيص چهره، پلاك خوان و …)

 

گارانتي پكيج دوربين مداربسته داهوا در نور

فروشنده بايد اعتبار و اصالت دوربين مداربسته و تجهيزات آن را تضمين كند و گارانتي و خدمات پس از فروش را پس از نصب و راه اندازي در اختيار مشتريان بگذارد. خريد پكيج دوربين مداربسته داهوا در نور از نمايندگي ها و سايت هاي معتبر، مي تواند يكي از راه هاي مطمئن براي خريد محصول باشد. مجموعه آرينا يكي از نمايندگي هاي فعال فروش برند داهوا در نور در غرب استان مازندران مي باشد كه تمامي محصولات خود را با ضمانت به مشتري ارائه مي دهد.

موسسه حفاظتي آرينا يك مجموعه فعال در زمينه فروش پكيج دوربين مداربسته داهوا در نور متناسب با نياز شما براي برقراري امنيت، كنترل و نظارت مي باشد. كارشناسان فروش ما با توجه به تجربه هاي موفق قبلي خود، بهترين و مناسب ترين محصولات را به شما ارائه مي دهند. ما نمايندگي فروش دوربين هاي مداربسته داهوا در نور در غرب مازندران هستيم. با ما در ارتباط باشيد تا با مشاوره رايگان مناسب ترين محصول را براي ساختمان تان خريداري و نصب كنيد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۸:۲۷ توسط:آرينا تكنيك موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :