موسسه حفاظتي موسسه حفاظتي .

موسسه حفاظتي

تكنولوژي‌هاي جديد در دوربين‌هاي مداربسته در آمل و چمستان

در سال هاي اخير موج جديدي از فناوري در دوربين هاي مداربسته شكل گرفته است به طوري كه به كمك اين فناوري ها امنيت ويدئويي شتاب بيشتري يافته و تجزيه و تحليل ويدئويي مبتني بر هوش مصنوعي و دور شدن از آنالوگ به ۱۰۰ درصد ديجيتال تغيير كرده است. قطعا در آينده شهرهاي شمالي ايران از اين فناوري بي بهره نخواهند بود. در اين مقاله قصد داريم كاربرد تكنولوژي‌هاي جديد در دوربين‌ مداربسته در آمل اعم از هوش مصنوعي و تشخيص تصاوير را شرح دهيم.

دوربين‌ مداربسته در آمل

آشنايي با تكنولوژي جديد دوربين مداربسته

دوربين مداربسته بيش از 30 سال است كه بخشي از جامعه ما بوده و يك ابزار حياتي براي جلوگيري از جرم و جنايت محسوب مي شود. قابليت هاي دوربين مداربسته از زمان معرفي اوليه به طور قابل توجهي پيشرفت كرده است و مانند تمام فناوري ها درك تكنولوژي مدرن دوربين هاي امنيتي و محدوديت هاي مرتبط با آن ضروري است. فناوري G5، توسعه فناوري IOT، افزايش تجزيه و تحليل ويدئو با هوش مصنوعي و يادگيري عميق، سيستم هاي دوربين مدار بسته مبتني برابر و يكپارچگي ويژگي هاي بروز در دوربين مداربسته شمرده مي شوند. از اين رو در آينده شاهد دوربين مداربسته در چمستان با قابليت هاي گسترده خواهيم بود كه همگان را متحير خواهد كرد.

  فناوري G5

فناوري G5 چندين سال است كه درصدر اخبار تكنولوژي در دوربين هاي مداربسته شناخته مي شود. توليدكنندگان سيستم هاي ارتباطي و توليدكنندگان دوربين هاي مدار بسته به طور فزاينده‌اي در حال آزمايش و عرضه نمونه اوليه محصولات آماده 5Gهستند، بنابراين ممكن است به زودي زماني فرا برسد كه شكوه 5G را در دوربين مداربسته در چمستان و آمل را احساس كنيم. فناوري G5 صد برابر سريعتر از فناوري 4G فعلي است. براي اطلاع بيشتر درباره اين فناوري  مي توانيد با ما در ارتباط باشيد .

دوربين مداربسته در چمستان

توسعه فناوري IOT

اينترنت اشياء به كاربران پاسخ‌هاي عملي مي‌دهد و به كسب‌ وكارها چشم‌انداز تجاري فوق العاده اي مي‌دهد. دستگاه‌هاي اينترنت اشيا مانند حسگرها، سيستم‌هاي كنترل دسترسي و هشدارها مي‌توانند داده‌ها را با پلتفرم‌هاي نظارت تصويري به اشتراك بگذارند و از اين رو، يك رويكرد عالي براي مديريت امنيت به شمار مي آيند. بنابراين ظهور فناوري اينترنت اشيا در دوربين‌ مداربسته در چمستان و آمل آنها را فعال‌تر، توجه‌تر و قادر به مشاركت فعال در نظارت و پيشگيري از جرم مي‌كند. با فراهم كردن اين دوربين ها توسط مجموعه ما شما مي توانيد با خيال راحت و امنيت كامل زندگي كنيد.

هوش مصنوعي و تشخيص تصاوير

امروزه يكي از مهم‌ترين گرايش‌هاي تجاري دوربين‌هاي امنيتي، استفاده از فناوري هوش مصنوعي با هدف تجزيه و تحليل ويديويي است. با نصب دوربين مداربسته در آمل با قابليت هوش مصنوعي، مي‌توان ساعت‌ها از فيلم‌هاي اضافي قبلي را به داده تبديل كرد و مي‌توان آن‌ها را تجزيه و تحليل كرد. در حالي كه قبلا، تيم‌هاي امنيتي فقط از حوادثي كه به صورت دستي شناسايي مي‌شدند ، اطلاع مي يافتند. اكنون مي‌توانيد از ساعت‌ها ويديوي دست‌ نخورده‌اي كه قبلا ناديده گرفته شده بود، اطلاعات بيشتري كسب كنيد. به دليل بينش ارزشمندي كه اين فناوري ارائه مي‌كند، كسب وكارهاي بيشتري نياز به اتخاذ تحليل‌هاي ويدئويي داشته و هوش مصنوعي را مي‌بينند و بر اين اساس بودجه‌بندي مي‌كنند.

هوش مصنوعي و تشخيص تصاوير

يادگيري عميق و پتانسيل آن

هوش مصنوعي و يادگيري عميق كمك زيادي به توسعه سيستم‌هاي بسيار دقيقي مي‌كنند كه مي‌توانند به طور مستقيم به رويدادهاي مختلفي كه در مناطق نظارتي رخ مي‌دهند پاسخ دهند. يادگيري ماشيني همراه با بينايي كامپيوتري مي‌تواند به بهبود تحقيقات و اعلام هشدارها بر اساس تغييرات در محيط كمك كند. زماني زيادي نمي گذرد كه شما براي خريد دوربين مداربسته در آمل و چمستان با قابليت هوش مصنوعي و يادگيري عميق از مجموعه ما اقدام كنيد. زيرا اين ويژگي ضرورت هر كسب و كاري به شمار خواهد آمد.

 يكپارچه سازي در دوربين هاي امنيتي مبتني برابر

 يكپارچه سازي در دوربين هاي امنيتي مبتني برابر

دوربين‌هاي امنيتي مبتني برابر ، راحتي و دسترسي بيشتري را براي سيستم‌هاي دوربين مداربسته در آمل و چمستان را ارائه مي‌دهند. با يك سيستم نظارت در محل، شما با مشكلاتي از قبيل تعمير و نگهداري ، زمان بر و پرهزينه بودن، تعميرات و مشكلات بروزرساني روبه رو خواهيد بود. با اين حال، فناوري‌هاي امنيتي مبتني برابر، راحتي بيشتري را فراهم مي‌كنند و برخي از اين مشكلات را حل مي‌كنند. بنابراين اگر به سيستم نظارت مبتني بر ابر تغيير دهيد، مزاياي زير را دريافت خواهيد كرد :

  • به روزرساني هاي آنلاين: شما قادر خواهيد بود عيب يابي و به روز رساني هاي نرم افزاري دوربين مداربسته در آمل و چمستان را به صورت آنلاين انجام دهيد و نيازي نيست منتظر بمانيد تا مهندس خدمات شخصا بيايد و سرورهاي شما را تعمير كند.
  • كاهش اتكا به سرورها: با يك سيستم نظارت مبتني برابر، نيازي نيست كه به شدت به سرورها اعتماد كنيد. تمام داده هاي امنيتي شما را مي توان در يك مكان مبتني برابر ميزباني كرد تا در دسترس بودن بيشتر باشد و شما را از تخصيص فضاي ذخيره سازي سرور رها كند.
  • مديريت موبايل: با يك سيستم نظارت مبتني برابر، مي‌توانيد داده‌هاي امنيتي خود را از هر كجا با استفاده از يك مركز كنترل مبتني بر مرورگر يا برنامه تلفن همراه مديريت كنيد.
  • يكپارچه‌سازي‌هاي API باز: سيستم نظارت مبتني بر ابر به شما امكان مي‌دهد ابزارهاي امنيتي مختلف را ادغام كنيد و ادغام‌هاي نرم‌افزاري را براي ارتقاي ابزار سيستم خود اعمال كنيد و عملكرد آن را گسترش دهيد.

اگرچه اين مزايا براي سيستم نظارتي مبتني بر ابر وجود دارد، اما ذكر اين نكته ضروري است كه نياز به امنيت سايبري با نصب دوربين مداربسته در آمل نيز افزايش خواهد يافت. از آنجايي كه داده‌هاي امنيتي خود را در فضاي ابري ميزباني مي‌كنيد، بايد از نرم‌افزار امنيت سايبري استفاده كنيد تا اطمينان حاصل كنيد كه اين داده‌ها در دست كاربران مجاز باقي مي‌مانند.

نصب دوربين مداربسته در آمل و چمستان

 جمع بندي

امروزه با پيشرفت تكنولوژي امنيت كاركنان بيشتر خواهد شد  و مديريت امنيت از هر نقطه با استفاده از دستگاه تلفن همراه امكان پذير مي شود. در آينده شاهد فناوري جديد در دوربين هاي مداربسته در آمل و چمستان خواهيم بود زيرا مجموعه ما تلاش خواهد كه بهترين دوربين هاي مداربسته را موجود و بروزرساني كند. براي خريد دوربين مداربسته در آمل و چمستان مي توانيد با ما از طريق شماره هاي موجود در سايت در ارتباط باشيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۵:۴۶ توسط:آرينا تكنيك موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :