موسسه حفاظتي موسسه حفاظتي .

موسسه حفاظتي

دوربين مداربسته هايك ويژن در نوشهر

دوربين مداربسته هايك ويژن در نوشهر

هايك ويژن در نوشهر

در سال هاي گذشته بازار دوربين مداربسته در نوشهر شاهد تغييرات و توليدات برندهاي زيادي بوده است كه باعث شده برندهاي معتبر و متفرقه زيادي در در بازار وجود داشته باشته باشد. بنابراين زماني كه قصد نصب دوربين مداربسته را داريد، بايد با دانش كافي به سراغ دوربين هايي برويد كه برند و شناخته شده اند. دوربين مداربسته هايك ويژن در نوشهر يكي از بهترين برند هاي دوربين مداربسته در جهان و در ايران مي باشد. اگر براي برقراري امنيت ساختمانتان به دنبال نصب دوربين مداربسته هايك ويژن در نوشهر هستيد، با ادامه مقاله همراه باشيد.

شركت هايك ويژن يكي از برترين شركت هاي توليد كننده دوربين مداربسته و سيستم هاي امنيتي در جهان مي باشد كه به دليل داشتن كيفيت بالا و قيمت مناسب مشتريان زيادي پيدا كرده است. دوربين هاي مداربسته تحت شبكه (IP)، دوربين مداربسته توربو اچ دي، دستگاه DVR و همچنين دستگاه NVR از مهم ترين محصولات اين شركت هستند.

♦ مزاياي دوربين مداربسته هايك ويژن در نوشهر
دوربين مداربسته هايك ويژن در نوشهر داراي ويژگي هاي بسياري است كه در ادامه به بررسي آن خواهيم پرداخت.
-تنوع بالاي محصولات: شركت هايك ويژن محصولات متنوعي را به لحاظ كيفيت تصوير، شكل ظاهري، ويژگي هاي فني و … در اختيار مشتريان قرار داده است كه باعث شده مشتري با هر بودجه اي بتواند مناسب ترين محصول را مطابق با نياز خود خريداري كند.
-لنزهاي با كيفيت و رزولوشن بالا: لنزهاي مورد استفاده در دوربين مداربسته هايك ويژن در نوشهر، لنزهاي با كيفيت و با مگاپيكسل بالا هستند كه مي توانند محدوده گسترده تري را با كيفيت تصوير عالي پوشش دهند.
قيمت مناسب، قابليت ارتقا، استفاده راحت و آسان و … از ديگر مزاياي مهم دوربين مداربسته هايك ويژن در نوشهر مي باشد.

دوربين مداربسته در نوشهر هايك ويژن

♦ ديد در شب دوربين مداربسته هايك ويژن در نوشهر
تكنولوژي ديد در شب دوربين مداربسته هايك ويژن در نوشهر، تصاوير واضحي را در اختيار كاربران مي گذارد كه مي توان بسياري از تصاوير را در شب به آساني تشخيص داد. برخي از مدل هاي دوربين مداربسته هايك ويژن در نوشهر قادر به ارائه تصاوير رنگي در شب نيز مي باشند. لنزهاي پيشرفته و قوي اين دوربين ها باعث عملكرد بسيار بالاي آن شده اند.

♦ دوربين مداربسته ضد آب هايك ويژن
ويژگي ضد آب بودن، يكي از مهم ترين ويژگي هاي دوربين مداربسته هايك ويژن در نوشهر است كه باعث شده در برابر ورود آب، گرد و غبار و … مقاوم باشد. اين دوربين ها داراي استاندارد بين المللي IP مي باشند كه مربوط به مقاومت دستگاه در برابر آب و گرد و غبار است.

♦ انتقال تصوير دوربين مداربسته هايك ويژن در نوشهر
انتقال تصوير دوربين مداربسته هايك ويژن در نوشهر از پر طرفدار ترين ويژگي هاي آن است كه تكنسين نصب به راحتي مي تواند اين كار را براي شما انجام دهد و شما به راحتي تصاوير را بر روي تلفن همراه خود، كامپيوتر، تبلت و … مشاهده كنيد.

هايك ويژن سري تور بو اچ دي در نوشهر

دوربين مداربسته هايك ويژن در نوشهر با توجه به ويژگي هاي منحصر به فردي كه دارد، داراي قيمت مناسبي در بازار مي باشد. تغييرات قيمت ارز در كشورمان باعث شده قيمت اين محصولات مدام در حال تغيير و نوسان باشد. مجموعه آرينا تلاش مي كند تا قيمت بروز محصولات را در اختيار مشتريان قرار دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۹:۵۷ توسط:آرينا تكنيك موضوع:

خريد جك پاركينگ در نوشهر

خريد جك پاركينگ در نوشهر

خريد جك پاركينگ در نوشهر

جك پاركينگ بخاطر عملكرد خوبي كه دارد، استفاده از آن در بسياري از ساختمان ها فراگير شده است. جك پاركينگ باعث آسان تر شدن عبور و مرور افراد از درب هاي ساختمان مي شود. به طور كه با فشردن يك دكمه بر روي ريموت كنترل آن، درب باز و بسته مي شود. بدون آنكه نياز باشد از ماشين خود پياده شويد و به صورت دستي درب را باز و بسته كنيد. اين جك ها بر روي انواع درب هاي تك لنگه و دو لنگه با ابعاد و وزن هاي مختلف نصب مي شود.

براي اينكه يك جك پاركينگ متناسب براي ساختمان تان خريداري كنيد، بايد چندين نكته را مورد توجه قرار دهيد. در ادامه قصد داريم شما را با نكات مهم خريد جك پاركينگ در نوشهر آشنا كنيم.

فروش جك دروازه در نوشهر

نكات خريد جك پاركينگ

طبيعي است مانند هر وسيله اي ديگر، براي خريد جك پاركينگ در نوشهر برخي نكات ضروري را رعايت كنيم. در ادامه مهم ترين نكات خريد جك پاركينگ در نوشهر را بررسي خواهيم كرد:

_ هنگام خريد جك پاركينگ در نوشهر بايد وزن تقريبي هر لنگه درب و طول آن را بدانيد و اين اطلاعات را در اختيار فروشنده بگذاريد تا مناسب ترين محصول را به شما معرفي كند. اگر درب شما سبك است، مي توانيد از محصولات داخلي كه ارزان تر نيز مي باشند، استفاده كنيد.

_ پيش از خريد جك پاركينگ در نوشهر ، ميزان تردد در ساختمان را در نظر بگيريد. اگر ميزان تردد و رفت و آمد در ساختمان زياد است، بهتر است از جك هاي قوي تر استفاده كنيد.

_ چنانچه به تعداد زيادي ريموت نياز داريد، لازم نيست تعداد زيادي ريموت فابريك تهيه كنيد. چرا كه هزينه ريموت هاي فابريك بالا مي باشد. شما مي توانيد يك رسيور رله به مدار فرمان جك اضافه و به تعداد دلخواه ريموت ارزان قيمت كد دهي كنيد.

_ پكيج جك پاركينگ شامل دو عدد بازو، يك جعبه فرمان، يك جفت چشمي، يك فلاشر، دو عدد ريموت كنترل فابريك مي باشد. قفل برقي جك پاركينگ را بايد به صورت جداگانه خريداري كنيد.

_ اگر در منطقه اي زندگ مي كنيد كه امكان قطع برق زياد است، بهتر است از جك هاي درب پاركينگ 24 ولت با قابليت نصب باتري استفاده كنيد.

خريد و فروش جك دروازه نوشهر

نصب جك پاركينگ در نوشهر

نبايد از اهيمت نصب جك پاركينگ غافل شويم. متاسفانه بيشتر مشترياني كه به ما مراجعه مي كنند، هنگام خريد جك پاركينگ در نوشهر به كيفيت جك پاركينگ اهميت مي دهند ولي به نصب و راه اندازي آن اهميت چنداني نمي دهند. همين امر باعث مي شود جك پاركينگ پس از نصب كاركرد عالي نداشته باشد و پس از مدت كوتاهي از كار بيافتند. بنابراين براي نصب جك پاركينگ بهتر است به سراغ نصاب هاي با تجربه برويد. معمولا تكنسين نصب شركت هاي فروشنده، از تجربه بالايي برخوردار مي باشند و در صورت بروز مشكل، پشتيباني بهتري را ارائه مي دهند.

فراموش نكنيد چيزي به نام نصب رايگان وجود ندارد. چرا كه نصب جك پاركينگ يك كار زمان بر مي باشد و نياز به سيم كشي و جوشكاري مي باشد. بنابراين طبيعي است كه رايگان نباشد.

خدمات جك درب اتوماتيك در نوشهر

خريد جك پاركينگ در نوشهر

براي خريد جك پاركينگ در نوشهر  مي توانيد با ما تماس بگيريد. موسسه حفاظتي آرينا نماينده فروش با كيفيت ترين جك پاركينگ در نوشهر و شهرهاي اطراف مي باشد. اين شركت علاوه بر فروش انواع درب هاي اتوماتيك و جك پاركينگ، خدمات نصب و راه اندازي آن را نيز با بهترين كيفيت انجام مي دهد. تمامي محصولاتي كه از مجموعه آرينا خريداري مي كنيد، داراي گارانتي معتبر مي باشند. بنابراين با خيال راحت مي توانيد اقدام به خريد جك پاركينگ و انواع درب هاي اتوماتيك از مجموعه آرينا كنيد. شما مي توانيد با مراجعه حضوري به شركت و يا از طريق تماس تلفني با ما در ارتباط باشيد.

جك اتوماتيك نوشهر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۴:۰۸ توسط:آرينا تكنيك موضوع:

طراحي سايت املاك رايگان يك اشتباه بزرگ

طراحي سايت املاك رايگان يك اشتباه بزرگ

طراحي سايت املاك رايگان

همانطور كه از عنوان مقاله متوجه شده ايد، قصد داريم در اين مقاله درباره طراحي سايت املاك رايگان صحبت كنيم و روش هايي را بررسي كنيم كه از طريق آن بتوانيد براي خودتان و بنگاه املاكتان سايت طراحي كنيد و مشتري جذب كنيد. ما در اينجا روش ها طراحي سايت املاك رايگان، مزايا و معايب طراحي سايت املاك رايگان را توضيح خواهيم داد. پس تا انتهاي مقاله با ما همراه باشيد.

 

روش هاي طراحي سايت املاك رايگان

_ ساخت وبلاگ

_ ساخت وبسايت با كمك سايت هايي چون Wix ، Yola، Sauropol و …

 

اگرچه روش هاي فوق برايتان هزينه كمتري خواهد داشت و تنها راه داشتن سايت رايگان مي باشد، ولي براي هر كسب و كاري توصيه نمي شود. چرا كه هنگام راه اندازي و يا بعد از آن ممكن است با مشكلاتي روبرو شويد كه نتوانيد آن را رفع كنيد. بنابراين اگر كسب و كار پر اهميتي همچون بنگاه املاك داريد، طراحي و ساخت يك سايت حرفه اي توسط شركت هاي با تجربه را به شما پيشنهاد مي كنيم.

 

وب سايت املاك رايگان

مزايا و معايب استفاده از سايت سازهاي رايگان

آيا وبلاگ و يا سايت ساز ها مزيت هايي دارند ؟

_ مدت زمان كوتاه راه اندازي ( بدون شك آن چيزي كه شما دوست داشته باشيد نمي شود )

_ ابزار هاي كم ( ابزار هايي كه در اختيار داريد براي گسترش كار خود بسيار كم و يا شايد هم موجود نباشد )

_ نداشتن سئو ( بدون شك يك قالب آماده يا يك وب سايت آماده از پاييه سئو برخوردار نيست پس گوگل را از دست خواهيد داد )

_ ارائه وب هاستينگ رايگان ( يك هاست رايگان تضمين نمي دهد كه امروز وب سايت شما نمايش داده خواهد شد يا خير پس استفاده از آن كار اشتباهي است )

_ تشابه قالب ها

_ عدم امكان به روز رساني

_ پرداخت هزينه براي برخي از قابليت هاي كوچك و بلا اسفاده سايت

ساخت سايت مشاورين املاك رايگان

و در آخر

طراحي سايت يك دانش كاملا تخصصي مي باشد كه طراحان سايت بر اساس تجربه كاري در پروژه هاي متعدد، تحصيلات دانشگاهي و يا پس سال ها مطالعه بدست مي آيد. حتي برخي از افراد مي توانند پس گذراندن دوره هاي آموزشي، اين دانش را فرا گيرند و مشغول كار شوند. بنابراين منطقي است فرد يا شركت اقدام به طراحي سايت املاك رايگان نكند و بابت وقت و دانشي كه صرف مي كند، هزينه اي دريافت كند.

مجموعه صفر و يك سعي دارد طراحي سايت املاك را با مناسب ترين قيمت و بهترين كيفيت به مشتريان خود ارائه دهد. كارشناسان ما به صورت تخصصي تنها به طراحي سايت مسكن و املاك مي پردازند. براي طراحي سايت املاك با ما تماس بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۲۵:۴۶ توسط:آرينا تكنيك موضوع:

خريد دوربين داهوا در نوشهر

خريد دوربين داهوا در نوشهر

اگر به دنبال يك دوربين مداربسته با كيفيت و با قيمت مناسب براي بالا بردن امنيت پيرامون تان هستيد، خريد دوربين داهوا در نوشهر را به شما پيشنهاد مي كنيم. اين برند يك از برند هاي معروف در جهان مي باشد كه كيفيت و مزاياي آن باعث محبوبيت آن در بين كاربران شده است. در ادامه به بررسي مزاياي خريد دوربين داهوا در نوشهر خواهيم پرداخت و راهنمايي هاي لازم در خصوص خريد دوربين داهوا در نوشهر را به شما ارائه خواهيم داد.

 

كيفيت تصوير دوربين داهوا

همانطور كه مي دانيد كيفيت تصوير دوربين هاي مداربسته را بر حسب مگاپيكسل مي سنجند. هرچه تعداد پيكسل ها بالاتر باشد، كيفيت تصوير بالاتر خواهد بود و جزييات تصوير واضح تر و بهتر ديده مي شوند.

لنز دوربين هاي مداربسته داهوا داراي تنوع بسيار بالايي مي باشد و شما قطعا مي توانيد متناسب با كاربري و اهميت جزييات، مناسب ترين دوربين را از بين محصولات آن انتخاب و خريداري كنيد.

قابليت هاي دوربين مداربسته داهوا

دوربين مداربسته در نوشهر به دليل قابليت هاي ويژه اي كه دارد، توانسته جايگاه خوبي در بازار رقابت كسب كند. در ادامه برخي از مهم ترين قابليت هاي اين برند را نام خواهيم برد.

_ فناوري IVS: اين فناوري الگوريتمي براي آناليز محيط مي باشد. اين دوربين ها با قابليت هاي هوشمندي كه دارند قادرند اشيا گم شده را به سرعت تشخيص دهند و تصاوير آن را به سرور ارسال كنند. همچنين اين دوربين هاي مداربسته اي كه اين قابليت را دارند مي توانند خرابكاري و تغيير در محيط را نيز تشخيص دهند و براي كاربران پيام هشدار ارسال كنند.

Business Analytics _: اين قابليت به شمارش افراد و تشخيص حرارت در يك محيط كمك مي كند. اين قابليت براي محيط هاي پر رفت و آمد همچون فروشگاه ها كاربرد دارد.

Auto Tracking _: با كمك اين قابليت مي توانيد هدف و تصوير تعريف شده را زوم و دنبال كنيد.

Starlight Technology _: دوربين هايي با اين قابليت براي محيط هايي با نور كم بسيار مناسب مي باشند.

 

قيمت خريد دوربين داهوا در نوشهر

كمپاني داهوا محصولات متنوعي را در سطوح كيفيت و قيمت مختلف، توليد و در اختيار مشتريان مي گذارد. تمامي اين محصولات با كيفيت و داراي گارانتي مي باشند. شما مي توانيد متناسب با كاربري و بودجه اي كه در اختيار داريد يك محصول با كيفيت از اين برند خريداري كنيد. عوامل زير بر قيمت دوربين مداربسته داهوا تاثير گذارند:

_ كيفيت تصوير و رزولوشن

_ ديد در شب

_ نوع لنز (ثابت يا متغير)

_ قابليت زوم

_ و …

خريد دوربين داهوا در نوشهر از نمايندگي فروش آن مي تواند به صرفه تر و مورد اطمينان تر باشد. چرا كه تمامي نماينده ها داراي قيمت يكسان مي باشند و گارانتي محصول به مشتري ارائه مي دهند.

دوربين داهوا را در نوشهر از كجا خريداري كنيم؟

برند داهوا داراي محصولات متنوعي در حوزه سيستم هاي نظارتي و امنيتي مي باشد. برخي از مهم ترين توليدات و محصولات اين كمپاني شامل دوربين هاي مداربسته، دستگاه ضبط كننده تصوير، سيستم هاي خانه هوشمند، دزدگير و …  مي باشند. شما براي خريد دوربين داهوا در نوشهر و ديگر محصولات اين كمپاني بايد به نمايندگي داهوا در نوشهر مراجعه كنيد.

آرينا، نماينده فروش دوربين مداربسته داهوا در نوشهر و در غرب استان مازندران مي باشد. اين مجموعه محصولات با كيفيت را با گارانتي معتبر به مشتريان ارائه مي دهد. براي مشاوره و خريد دوربين داهوا در نوشهر با شماره هاي موجود در سايت تماس بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۴۶:۰۴ توسط:آرينا تكنيك موضوع:

انواع نصب جك درب پاركينگ در چالوس

انواع نصب جك درب پاركينگ در چالوس

خريد و نصب جك درب اتوماتيك در چالوس

همانطور كه در بيشتر ساختمانه اي اطراف خود مشاهده مي كنيد، نصب جك درب پاركينگ در چالوس تا حد زيادي رفت و آمد را آسان كرده و باعث افزايش امنيت ساختمان نيز شده است. در حال برندهاي ايراني و ايتاليايي زيادي در بازار وجود دارد كه براي خريد و نصب جك درب پاركينگ در چالوس انتخاب هاي زيادي را پيش رو خواهيد داشت.

مواردي را كه پيش از خريد و نصب جك درب پاركينگ در چالوس بايد در نظر بگيريد عبارتند از:

_ ميزان بودجه

_ ميزان تردد و رفت و آمد

_ وزن و ابعاد

براي دريافت مشاوره تخصصي و كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با تيم فني و يا فروش ما تماس بگيريد. كارشناسان ما مشتاقانه آماده ارائه مشاوره رايگان به شما مشتريان عزيز مي باشند.

فروش جك درب اتوماتيك در چالوس

هزينه نصب جك درب پاركينگ در چالوس

هزينه نصب جك درب پاركينگ در چالوس با توجه به سختي و آسان بودن نصب آنها، متفاوت است و نمي توان قيمت ثابتي را براي همه آنها در نظر گرفت. همچنين هزينه نصب جك درب پاركينگ در چالوس ايراني نسبت به جك درب پاركينگ ايتاليايي و ديگر برند هاي خارجي كمتر است. موارد زير نيز هر كدامشان داراي هزينه نصب جك درب پاركينگ در چالوس متفاوتي مي باشند:

_ نصب جك دو لنگه يا تك لنگه ايراني

_ نصب جك دو لنگه يا تك لنگه خارجي

_ نصب موتور ريلي يا كشويي

 

 

انتخاب نصاب با تجربه براي نصب جك درب پاركينگ در چالوس

ممكن است در در اطراف خود ديده باشيد كه برخي از جك هاي درب پاركينگ با سر و صدا باز و بسته مي شوند و يا هنگام بسته شدن به خوبي روي هم قرار نمي گيرند و چفت نمي شوند. مهم ترين دليل بروز اين مشكلات، نصب غير اصولي و غير استاندارد اين جك ها مي باشد.

شركت هاي معتبر فروش جك درب پاركينگ، داراي نصاب حرفه اي و با سابقه نيز مي باشند و خدمات فروش را به همراه نصب و راه اندازي به مشتريان ارائه مي دهند. بنابراين براي خريد جك دروازه بهتر است به سراغ شركت هاي معتبر برويد و اشخاص متفرقه را براي اين كار انتخاب نكنيد.

درب اتوماتيك در چالوس

خريد و نصب جك درب پاركينگ در چالوس از شركت آرينا

آرينا يكي از شركت هاي فعال و با تجربه در زمينه فروش و نصب جك درب پاركينگ در چالوس و انواع درب هاي اتوماتيك در چالوس مي باشد. اين شركت در تمامي شهرهاي غرب استان مازندران خدمات نصب جك درب پاركينگ در چالوس را به مشتريان ارائه مي دهد.

اگر قصد نصب جك درب پاركينگ در چالوس براي ساختمان تان را داريد، كارشناسان ما آماده اند تا شما را در انتخاب با كيفيت ترين و مناسب ترين محصولات راهنمايي كنند. شما مي توانيد به صورت حضوري و يا به صورتي تلفني با كارشناسان فروش ما در ارتباط باشيد.

مهم ترين ويژگي هاي اين شركت عبارتند از:

_ ارائه محصولات برند و با كيفيت

_ قيمت مناسب

_ نصب حرفه اي توسط تكنسين با تجربه

_ ارائه گارانتي و ضمانتنامه معتبر

_ ارائه خدمات پس از فروش


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۵۳:۰۵ توسط:آرينا تكنيك موضوع:

اهميت درب كنترلي پاركينگ در چالوس

اهميت درب كنترلي پاركينگ در چالوس

همانطور كه مي دانيد امروزه استفاده از درب كنترلي پاركينگ در چالوس از الزامات هر ساختماني مي باشد و مانند گذشته تنها ساختمان هاي لوكس از آن استفاده مي كنند. درب كنترلي پاركينگ در چالوس در انواع يك لنگه، دو لنگه، كشويي، زير سقفي و لولايي متناسب با كاربري ساختمان و نياز افراد مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

نحوه عملكرد درب كنترلي پاركينگ به اين صورت است كه ريموت ها بر روي مدار فرمان ست مي شوند و هنگامي كه شما دكمه ريموت را مي فشاريد، دستور باز و بسته شدن درب از طريق بازوهاي جك به مدار فرمان فرستاده مي شود و درب باز يا بسته مي شود.

براي خريد درب كنترلي پاركينگ در چالوس با ما تماس بگيريد. كارشناسان فروش ما راهنمايي لازم را به صورت رايگان در اختيارتان مي گذارنند تا بتوانيد از ميان انواع درب هاي اتواتيك و كنترلي، مناسب ترين آنها را براي ساختمانتان خريداري كنيد.

مزاياي نصب درب كنترلي پاركينگ در چالوس

_ آسايش و راحتي: درب هاي كنترلي پاركينگ با كمترين تلاش تنها به وسيله ريموت باز و بسته مي شوند. اهميت اين موضوع را در روزهاي باراني، روزهاي گرم سال و يا هنگامي كه دچار معلوليت باشيد، متوجه خواهيد شد.

_ تنوع درب كنترلي پاركينگ متناسب با كاربري ساختمان شما: براي ساختمان هاي مسكوني، تجاري و … مي توانيد از انواع مختلف درب كنترلي پاركينگ در چالوس استفاده كنيد. اين تنوع محصولات باعث خواهد شد هر خانه يا كسب و كار سبك منحصر به فرد خود را داشته باشد.

_ تبديل درب هاي قديمي به درب هاي اتوماتيك: شما مي توانيد با نصب جك دروازه بر روي دروازه هاي قديمي، درب هاي معمولي و دستي را به درب هاي اتوماتيك تبديل كنيد و به مجلل كردن ساختمان تان كمك كنيد.

_ ايمني و امنيت بالا: با نصب درب هاي كنترلي و اتوماتيك مي توانيد مطمئن شويد درب پاركينگ شما به درستي و كامل بسته شده است و هيچ فردي بدون داشتن ريموت نمي تواند آن را باز كند و وارد پاركينگ شما شود.

نكات مهم براي خريد درب كنترلي پاركينگ

زماني كه با كارشناسان ما تماس مي گيريد، اطلاعات زير را در اختيارشان بگذاريد تا بتوانند راهنمايي هاي بهتري را به شما ارائه دهند. با دانستن موارد زير مي توانيد يك خريد موفق داشته باشد و در نهايت از عملكرد درب كنترلي پاركينگ در چالوس خود رضايت داشته باشيد.

_ ميزان تردد و رفت و آمد روزانه را در نظر بگيريد.

_ مكان و موقعيت نصب جك دروازه را بررسي كنيد.

_ وزن و ابعاد در پاركينگ كه قصد داريد جك را به آن وصل كنيد را در نظر بگيريد.

_ بودجه مالي و هزينه خود را در نظر بگيريد.

خريد جك دروازه در چالوسخريد جك دروازه در چالوس

خريد درب كنترلي پاركينگ در چالوس

موسسه حفاظتي آريا ايمن ارائه دهنده خدمات فروش و نصب انواع درب كنترلي پاركينگ در چالوس و شهرهاي اطراف مي باشد.

براي خريد درب كنترلي پاركينگ در چالوس مي توانيد از طريق تماس تلفني و يا از طريق مراجعه حضوري، با كارشناسان فروش ما در ارتباط باشيد.

تمامي محصولات ما از بهترين برندهاي داخلي و خارجي مي باشد كه با ضمانتنامه و گارانتي معتبر به مشتريان ارائه مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۶:۱۸ توسط:آرينا تكنيك موضوع:

روش نصب دوربين مداربسته در نوشهر

روش نصب دوربين مداربسته در نوشهر

بسياري از شما زماني كه دوربين مداربسته در نوشهر و تجهيزات مربوط به آن را خريداري مي كنيد، به فكر آن هستيد با آموزش روش نصب دوربين مداربسته در نوشهر در وبسايت هاي مختلف، نصب و راه اندازي دوربين مداربسته را خودتان انجام دهيد.

اما روش نصب دوربين مداربسته در نوشهر به اين آساني ها هم نيست. براي نصب و راه اندازي دوربين مداربسته در نوشهر نياز به مهارت و تجربه مي باشد. چرا كه اگر شما بهترين برند دوربين مداربسته با بهترين كيفيت را نيز خريداري كرده باشيد، اگر نصب آن صحيح و اصولي نباشد، كيفيت مورد نظر را به شما ارائه نخواهد داد و حتي در برخي موارد موجب از كار افتادن دوربين نيز خواهد شد.

 

مراحل نصب دوربين مداربسته در نوشهر

قدم اول-انتخاب دوربين مناسب

بايد مناسب ترين دوربين مداربسته در نوشهر براي ساختمانتان را به تعداد كافي خريداري كنيد. شما مي توانيد از فروشگاه هاي معتبر و نمايندگي هاي فروش دوربين مداربسته مانند موسسه حفاظتي آرينا، دوربين و تجهيزات مورد نياز را خريداري كنيد.

قدم دوم-جانمايي و انتخاب محل نصب دوربين ها

براي اينكه بتوانيد كل ساختمان را تحت كنترل و نظارت خود داشته باشيد، بايد دوربين ها را به صورت اصولي جانمايي كنيد تا هيچ نقطه كوري وجود نداشته باشد. به طوري كه دوربين ها تمامي ساختمان و يكديگر را پوشش دهند. درب ها، ورودي ها، راهرو ها، پاركينگ و … از مهم ترين نقاط يك ساختمان براي نصب دوربين مداربسته در نوشهر مي باشند.

دوربين مداربسته در نوشهر بايد در ارتفاع مناسب نصب شوند.دوربين ها بايد در محل هايي نصب شوند كه روبروي پنجره يا روبروي نور نباشند. چرا كه در كيفيت تصويري كه ارائه مي دهند تاثير گذار است.

قدم سوم-كابل كشي و برقراري مدار

از آنجايي كه دوربين ها داراي انواع مختلفي مي باشند، كابل كشي و برقراري مدار در آن ها نيز متفاوت است. نحوه برقراري مدار و كابل كشي در دوربين هاي آنالوگ، دوربين هاي تحت شبكه، دوربين هاي بي سيم كاملا متفاوت است.

قدم چهارم-تنظيمات نرم افزاري

در آخر پس از نصب دوربين ها، بايد تنظيمات نرم افزاري آن را انجام دهيد. اين مرحله طبق راهنماي جامع نصب دوربين مداربسته در نوشهر بر اساس نوع دوربين مداربسته در نوشهر و مدل DVR شما انجام مي شود.

توصيه مي كنيم براي نصب و راه اندازي دوربين مداربسته در نوشهر از روش نصب دوربين مداربسته در اينترنت كمك نگيريد و به تكنسين هاي حرفه اي و با تجربه مراجعه كنيد. موسسه حفاظتي آرينا داراي تكنسين حرفه اي و با تجربه چندين ساله مي باشد كه علاوه بر نصب صحيح دوربين ها، به ظاهر و زيبايي نصب دوربين ها نيز توجه مي كند و سعي مي كند يك پروژه با نماي ظاهري زيبا را تحويل مشتري دهد.


 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۲۷:۴۹ توسط:آرينا تكنيك موضوع:

مزاياي نصب جك پاركينگ در كلارآباد چيست ؟

مزاياي نصب جك پاركينگ در كلارآباد چيست ؟

براي داشتن جك پاركينگ با عملكرد مناسب، لازم است به كيفيت تجهيزات جك پاركينگ و نصب اين تجهيزات توجه داشته باشيد. توجه به اين دو مورد مي تواند رضايت شما از عملكرد جك پاركينگ در طولاني مدت به دنبال داشته باشد.

زماني كه به دنبال خريد و نصب جك پاركينگ در كلارآباد براي ساختمان تان هستيد، با انواع مختلفي از برند هاي جك پاركينگ روبرو خواهيد شد كه ممكن است دچار سردرگمي شويد. در اغلب مواقع براي خريد راحت تر شما، فروشندگان برندهاي جك پاركينگ را به دو دسته ايراني و خارجي تقسيم بندي مي كنند تا انتخاب براي شما آسان تر شود.

شركت آرينا با ارائه محصولات متنوع توانسته دست شما را براي انتخاب مناسب ترين جك پاركينگ براي ساختمانتان، باز بگذارد.

نكات مهم براي خريد و نصب جك پاركينگ در كلارآباد

نكته اول: در ابتدا عرض درب پاركينگ، وزن ابعاد درب و محل نصب جك پاركينگ در كلارآباد محاسبه كنيد. درب اتوماتيك بايد با كمترين فشار و به آرامي باز و بسته شود. بنابراين هنگام خريد درب اتوماتيك بايد از موارد فوق اطلاع داشته باشيد تا پس از نصب جك پاركينگ در كلارآباد دچار مشكل نشويد.

نكته دوم: خريد خود را از شركت هاي معتبر انجام دهيد كه ارائه دهنده گارانتي و خدمات پس از فروش مي باشند. چرا طول عمر اين جك ها متفاوت است و ممكن است مدتي كه از نصب جك پاركينگ در كلارآباد گذشت، با مشكلاتي روبرو شوند.

نكته سوم: تعداد واحد هاي ساختمان تان را پيش از نصب جك پاركينگ در كلارآباد در نظر بگيريد. زماني كه تعداد واحد هاي ساختمان شما زياد باشد، رفت و آمد نيز بيشتر است و اين نكته اي است كه هنگام انتخاب مناسب ترين جك پاركينگ، بايد رعايت شود.

نكته چهارم: هزينه و بودجه خريد جك پاركينگ را پيش از خريد مشخص كنيد. محدوده قيمتي كه براي خود تعيين مي كنيد، مي تواند دليلي باشد كه شما به سمت يك محصول خاص كشيده شويد. به عنوان مثال با بودجه كمتر مي توانيد به سراغ محصولات ايراني و يا چيني برويد كه قيمت آنها پايين تر است. فراموش نكنيد هنگام خري اين محصولات نيز به گارانتي آن توجه كنيد.

نصب استاندارد و اصولي جك پاركينگ

به طور حتم در مكان هاي مختلف ديده ايد كه جك هاي پاركينگ با سر و صدا باز و بسته مي شوند و يا موقع بسته شدن به خوبي روي هم قرار نمي گيرد و جفت نمي شود. يا ممكن است پس از مدت كوتاهي به برنامه ريزي و تنظيم مجدد نياز داشته باشند. دلايل عمده همه اين موارد، نصب غير اصولي جك پاركينگ مي باشد.

بنابراين مي توان ديد كه نصب جك پاركينگ در كلارآباد بر عملكرد درست آن تاثير گذار است.

شركت آرينا داراي تكنسين باتجربه و زبده نصب جك پاركينگ در كلارآباد در چالوس و شهرهاي اطراف مي باشد. از مهم ترين ويژگي هاي اين تيم مي توان به موارد زير اشاره كرد:

_ بررسي محل نصب جك پاركينگ در كلارآباد و طراحي متناسب با ساختمان شما

_ سيم كشي، كابل كشي و جوشكاري حرفه اي

_ نصب حرفه اي با كمترين كنده كاري

_ نصب جك پاركينگ در كلارآباد در اسرع وقت و در كمترين زمان ممكن

_ ارائه آموزش هاي لازم به كاربران

كارشناسان ما در موسسه آرينا مي توانند شما را در انتخاب بهترين جك پاركنيگ كمك كنند و مشاوره رايگان را در خصوص خريد مناسب ترين جك پاركينگ به شما ارائه دهند. براي اطلاع از قيمت محصولات و دريافت مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۶:۴۰ توسط:آرينا تكنيك موضوع:

خريد دزدگير منزل در چالوس

خريد دزدگير منزل در چالوس

دزدگير اماكن در چالوس

اگر كه نگران امنيت منزل تان هستيد، بدون شك خريد دزدگير منزل در چالوس بهترين راهكار براي افزايش امنيت ساختمان تان مي باشد. اگر از افراد مختلف نيز براي بالا بردن امنيت منزل راهكار بخواهيد، به طور حتم آنها نيز بر كارايي دزدگير اماكن تاكيد خواهند داشت. آمارها حاكي از آن است كه ساختمان هايي كه به دزدگير اماكن مجهز نمي باشند، در مقايسه با ساختمان هاي مجهز به دزدگير منزل تا سه برابر بيشتر مورد سرقت قرار مي گيرند. اين آمار كافي است كه شما نيز براي بالا بردن امنيت ساختمانتان اقدام به خريد دزدگير منزل در چالوس كنيد. در ادامه به بررسي مزاياي خريد دزدگير منزل در چالوس خواهيم پرداخت.

مزاياي خريد دزدگير منزل در چالوس

خريد دزگير منزل و نصب آن داراي مزايا بسياري مي باشد كه اغلب افراد به خريد و نصب آن روي آورده اند. برخي از مهم ترين مزاياي خريد دزدگير منزل در چالوس عبارتند از:

كنترل ساختمان از راه دور: اگر برايتان اهميت دارد كه بتوانيد از راه دور رفت و آمد افراد به داخل ساختمان تان را كنترل كنيد، خريد و نصب دزدگير اماكن بهترين راهكار است. به محض ورود افراد ناشناس به داخل منزل، اين سيستم از طريق هشدار دهنده هاي مختلف همچون فعال شدن آژير، برقراري تماس يا ارسال پيامك، ورود افراد به داخل ساختمان را اطلاع رساني مي كند.

پيشگيري از سرقت: نصب دزدگير منزل باعث مي شود سارقين آن ساختمان را براي سرقت انتخاب نكنند و به سراق ساختمان هايي بروند كه به اين سيستم مجهز نمي باشد.

جلوگيري از سرقت: از ديگر مزاياي خريد دزدگير منزل در چالوس و نصب آن، متواري كردن سارقين مي باشد. صداي آژير باعث مي شود محل را ترك كنند.

اطلاع رساني فوري به صاحب خانه يا كلانتري: برخي از دزدگيرها اين قابليت را دارند كه با ذخيره كردن شماره هاي ضروري در آن، هنگام بروز حادثه به صورت خودكار با چندين شماره تماس بگيرند و يا پيامك ارسال كنند.

ايجاد حس امنيت و آسودگي خاطر: خريد دزدگير منزل در چالوس و نصب آن يك حس امنيت و آسودگي خاطر در شما ايجاد مي كند كه هنگامي كه در منزل حضور نداريد، نگران امنيت منزل نباشد. 

خريد دزدگير منزل در چالوس از نمايندگي هاي معتبر

از مهم ترين نكات خريد دزدگير منزل در چالوس، خريد دستگاه ها و تجهيزات با كيفيت از فروشگاه هاي معتبر مي باشد. شما مي توانيد از محصولات با كيفيت و با دوام ساليان سال استفاده كنيد بدون آنكه نياز به تعمير يا تعويض داشته باشند.

موسسه حفاظتي آرينا يكي از نمايندگي هاي فروش دزدگير منزل در غرب استان مازندران مي باشد. كارشناسان فروش ما برند هاي مختلف و معتبري را به شما خريداران معرفي مي كنند. علاوه بر فروش دستگاه هاي با كيفيت، خدمات پس از فروش و پشتيباني حرفه اي و تخصصي را نيز به شما ارائه خواهند كرد كه اين خود مي تواند خيال شما را از بابت يك خريد درست، راحت كند. علاوه بر اين، اين شركت داراي تكنسين نصب حرفه اي و با تجربه چندين ساله مي باشد كه خدمات نصب و راه اندازي را نيز به شما ارائه مي دهند.

كارشناسان ما در شركت آرينا آماده ارائه مشاوره رايگان و پاسخگويي به شما عزيزان مي باشند. با ما تماس بگيريد.


 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۰:۱۹ توسط:آرينا تكنيك موضوع:

چرا پكيج دوربين مداربسته داهوا در نور را انتخاب كنيم ؟

چرا پكيج دوربين مداربسته داهوا در نور را انتخاب كنيم ؟

به دنبال خريد پكيج دوربين مداربسته در نور مي باشيد؟ ابتدا لازم است برند داهوا در نور را كمي بيشتر بشناسيم.

داهوا در نور يكي از بزرگترين برندهاي سيستم هاي نظارتي در جهان مي باشد كه كمپاني آن در چين قرار دارد. اين كمپاني سازنده انواع دوربين هاي مداربسته مي باشد كه براي اماكن مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد.

خريد پكيج دوربين مداربسته داهوا در نور يكي از بهترين گزينه ها براي كساني است كه به يك سيستم كامل دوربين مداربسته نياز دارند. اين پكيج ها با قيمت مناسب و كيفيت عالي كه دارد، براي كاربري هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد.

اجزاي پكيج دوربين مداربسته داهوا در نور

كارشناسان ما با دقت و دانش بالا اجزاي پكيج را انتخاب و بهترين لوازم و تجهيزات را در كنار يكديگر گردآوري كرده اند. چرا كه هدف ما بازدهي بيشتر دوربين هاي مداربسته آن مي باشد. اجزاي پكيج دوربين مداربسته داهوا در نور شامل تجهيزات زير مي باشد:

_ دوربين مداربسته

_ دستگاه ضبط تصوير

_ هارد ديسك

_ آداپتور يا منبع تغذيه

_ كابل تصوير.

 

به طور كلي تعداد دوربين هاي پكيج دوربين مداربسته داهوا در نور به صورت 2، 4، 8، 12، 16 و … مي باشد كه مي تواند براي انواع اماكن كوچك و بزرگ مناسب باشد. اغلب دوربين هاي مورد استفاده در اين پكيج ها از نوع دام و يا بولت مي باشند كه داراي قابليت ضد آب و ديد در شب مي باشند. البته اين دو ويژگي ها در دوربين هاي مختلف يكسان نمي باشد. به عنوان مثال دوربين هاي ديد در شب قادرند فواصل مختلفي را بسته به تكنولوژي هاي بكار رفته در آن، پوشش دهند. شما مي توانيد بسته به نياز خود و اهميت جزييات، مناسب ترين پكيج دوربين مداربسته داهوا در نور را خريداري كنيد.

قيمت پكيج دوربين مداربسته داهوا در نور

پكيج دوربين مداربسته داهوا در نور شامل دوربين و تجهيزات متنوعي مي باشند. از انواع دوربين هاي گران قيمت با قابليت هاي ويژه گرفته تا مدل هاي قيمت هاي ارزان قيمت. به طور كلي چند عامل مهم مي تواند بر قيمت اين پكيج ها تاثير گذار باشد:

_تعداد دوربين ها

_كيفيت تصوير و رزولوشن

_تعداد كانال هاي دستگاه ضبط كننده

_تكنولوژي بكار رفته در دوربين ها (ديد در شب، تشخيص چهره، پلاك خوان و …)

 

گارانتي پكيج دوربين مداربسته داهوا در نور

فروشنده بايد اعتبار و اصالت دوربين مداربسته و تجهيزات آن را تضمين كند و گارانتي و خدمات پس از فروش را پس از نصب و راه اندازي در اختيار مشتريان بگذارد. خريد پكيج دوربين مداربسته داهوا در نور از نمايندگي ها و سايت هاي معتبر، مي تواند يكي از راه هاي مطمئن براي خريد محصول باشد. مجموعه آرينا يكي از نمايندگي هاي فعال فروش برند داهوا در نور در غرب استان مازندران مي باشد كه تمامي محصولات خود را با ضمانت به مشتري ارائه مي دهد.

موسسه حفاظتي آرينا يك مجموعه فعال در زمينه فروش پكيج دوربين مداربسته داهوا در نور متناسب با نياز شما براي برقراري امنيت، كنترل و نظارت مي باشد. كارشناسان فروش ما با توجه به تجربه هاي موفق قبلي خود، بهترين و مناسب ترين محصولات را به شما ارائه مي دهند. ما نمايندگي فروش دوربين هاي مداربسته داهوا در نور در غرب مازندران هستيم. با ما در ارتباط باشيد تا با مشاوره رايگان مناسب ترين محصول را براي ساختمان تان خريداري و نصب كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۸:۲۷ توسط:آرينا تكنيك موضوع: