موسسه حفاظتي موسسه حفاظتي .

موسسه حفاظتي

فروش جك پاركينگ در نمك آبرود

فروش جك پاركينگ در نمك آبرود

فروش جك پاركينگ در نمك آبرودفروش جك پاركينگ در نمك آبرود

همان طور كه در اطراف خود مي بينيد استفاده از جك پاركينگ بسيار متداول شده و اكثر ساختمان ها به اين سيستم مجهز مي باشند. جك پاركينگ همان بازويي است كه بر روي درب هاي پاركينگ نصب مي شود و شما به وسيله ريموت مي توانيد درب را باز و بسته كنيد. اين درب ها بر اساس نحوه باز و بسته شدنشان به سه دسته تقسيم مي شوند:

_ درب هاي اتوماتيك لولايي

_ درب هاي اتوماتيك بالارونده

_ درب هاي اتوماتيك كشويي

پيشنهاد مطالعه مقاله : جك دروازه در نمك آبرود – نصب و فروش درب اتوماتيك در نمك آبرود

به دنبال افزايش استفاده از جك پاركينگ، فروشگاه هاي متعددي بوجود آمده اند كه اقدام به فروش جك پاركينگ در نمك آبرود مي كنند. اما آيا فروش جك پاركينگ در نمك آبرود توسط هر شخصي قابل اطمينان است؟

در اين مقاله قصد داريم به بررسي فروش جك پاركينگ در نمك آبرود آن بپردازيم و شما را با مركز فروش جك پاركينگ در نمك آبرود معتبر در نمك آبرود و همچنين اجزاي پكيج جك پاركينگ آشنا كنيم. با ادامه مقاله همراه باشيد.

 جك دروازه در نمك آبرودجك دروازه در نمك آبرود

پكيج جك پاركينگ از چه اجزايي تشكيل شده است؟

فروشندگان هنگام فروش جك پاركينگ در نمك آبرود، تمامي تجهيزات و اجزاي جك پاركينگ را در اختيار شما قرار خواهند داد. اما بد نيست پيش از خريد جك پاركينگ، خودتان نيز با اين اجزا آشنايي داشته باشيد. به طور كلي جك پاركينگ از اجزاي زير تشكيل شده است:

_ جك بازويي: اين همان ابزاري است كه وظيفه تبديل نيروي الكتريكي به نيروي مكانيكي يا هيدروليكي را بر عهده  دارد.

_ ريموت كنترل: ريموت كنترل وسيله اي است كه ارتباط كاربر با مركز كنترل را برقرار مي كند و كاربر با فشردن دكمه ريموت مي تواند درب را باز يا بسته كند. معمولا در داخل هر پكيج، دو عدد ريموت كنترل وجود دارد.

_ مركز فرمان: فرمان باز و بسته شدن و توقف جك پاركينگ بر عهده مركز فرمان مي باشد. همچنين رابط بين ريموت كنترل و جك پاركينگ نيز مي باشد. زاويه باز شدن درب ها، سرعت باز و بسته شدن درب و ديگر مواردي كه نياز به تنطيم دارند، بر عهده مركز كنترل جك پاركينگ مي باشد.

_ فلاشر: فلاشر يا هشدار دهنده چشمك زن، پيام مركز فرمان را به شما نشان مي دهد. اين هشدار دهنده در قسمتي از درب نصب مي شود كه در معرض ديد كاربر باشد.

_ چشمي: اگر چشمي هنگام بسته شدن درب، مانع يا عابري را در مقابل خود حس كند، از بسته شدن درب جلوگيري مي كند و درب دوباره باز مي شود. در واقع با اين كار از صدمه زدن به درب خوردو جلوگيري مي كند. اين چشمي ها مجهز به سيستم مادون قرمز مي باشند.

تمامي اين محصولات و تجهيزات در پكيج فروش جك پاركينگ در نمك آبرود موجود است.

جك اتوماتيك در نمك آبرودجك اتوماتيك در نمك آبرود

فروش جك پاركينگ در نمك آبرود

شركت آرينا يك شركت معتبر و با سابقه چندين ساله اقدام به فروش جك پاركينگ در نمك آبرود و انواع درب هاي اتوماتيك در نمك آبرود كرده است. تمامي محصولاتي كه توسط شركت آرينا ارائه مي شوند از معتبر ترين برندهاي داخلي و خارجي مي باشند. فروش جك پاركينگ در نمك آبرود توسط شركت آرينا با ارائه گارانتي و خدمات پس از فروش همراه مي باشد كه اين خود تضمين كننده كيفيت محصول است.

مجموعه آرينا آماده ارائه خدمات رساني به شما مشتريان عزيز در نمك آبرود و شهرهاي اطراف مي باشد. براي خريد جك پاركينگ و انواع درب هاي اتوماتيك با ما تماس بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۵:۱۵ توسط:آرينا تكنيك موضوع:

پكيج دوربين مداربسته در كلارآباد

پكيج دوربين مداربسته در كلارآباد

پكيج دوربين مداربسته در كلارآبادپكيج دوربين مداربسته در كلارآباد

زماني كه قصد خريد دوربين مداربسته براي ساختمان تان را داريد و شناخت كافي از برند و تجهيزات دوربين مداربسته نداريد، بهتر است به سراغ خريد پكيج دوربين مداربسته در كلارآباد برويد. اغلب فروشگاه هاي دوربين مداربسته براي سهولت و فروش بهتر، محصولات خود را در غالب پكيج در اختيار مشتريان قرار مي دهند. شما مي توانيد تمام دستگاه ها و تجهيزات را به صورت جداگانه نيز تهيه كنيد اما خريد اين پكيج ها از لحاظ قيمت نيز برايتان به صرفه خواهد بود.

پيشنهاد مطالعه مقاله : دوربين مداربسته در كلارآباد – فروش، نصب و خدمات پس از فروش

تجهيزات موجود در پكيج دوربين مداربسته در كلارآباد

_ دوربين مداربسته

_ دستگاه ضبط NVR

_ هارد ديسك

_ كابل تصوير

_ منبع تغذيه يا آداپتور

انواع دوربين مدار بسته در كلارآباد

◊ قيمت پكيج دوربين مداربسته در كلارآباد

در پكيج دوربين مداربسته در كلارآباد تنها قيمت دوربين مداربسته و تجهيزات نصب آن لحاظ مي شود. بنابراين قيمت كابل، داكت، هزينه نصب و … را بايد به صورت جداگانه از قيمت پكيج دوربين مداربسته در كلارآباد در نظر بگيريد. شما مي توانيد با هر هزينه اي كه مد نظرتان مي باشد، پكيج دوربين مداربسته در كلارآباد مناسب نيازتان خريداري كنيد. چرا كه اين پكيج ها شامل انواع دوربين هاي مداربسته ارزان قيمت تا مدل هايي با قيمت متوسط و گران مي باشد. به طور كلي چندين عامل مي تواند بر قيمت پكيج دوربين مداربسته در كلارآباد تاثير گذار باشد:

_ تعداد دوربين

_ كيفيت تصوير دوربين

_ تعداد كانال ورودي و خروجي دستگاه DVR يا NVR

_ برند و كمپاني شركت سازنده دوربين مداربسته و ديگر تجهيزات

_ قابليت هاي دوربين مداربسته و تكنولوژي به كار رفته در ساخت آن.

 

شما مي توانيد با تماس با كارشناسان ما، قيمت پكيج دوربين مداربسته در كلارآباد را به تلفني دريافت نماييد.

نصب دوربين مداربسته در كلارآبادنصب دوربين مداربسته در كلارآباد

◊ نصب پكيج دوربين مداربسته در كلارآباد

نصب اصولي و دقيق دوربين مداربسته از اهميت بالايي برخوردار است. چرا كه اگر به درستي نصب نشوند، نمي توانند حداكثر كارايي و عملكرد خود را داشته باشند. بنابراين بهتر است نصب آن توسط تكنسين حرفه اي انجام گيرد. مجموعه آرينا داراي تيم حرفه اي و منظم نصب و راه اندازي دوربين مداربسته مي باشد كه پس از خريد پكيج دوربين مداربسته در كلارآباد، در اسرع وقت در محل پروژه حاضر مي شوند و دوربين هاي مداربسته را در محل درست و صحيح نصب نمايند.

خريد و نصب دوربين مداربسته در كلارآباد
خريد و نصب دوربين مداربسته در كلارآباد

ما در موسسه آرينا تلاش كرده ايم تا بهترين و با كيفيت ترين پكيج هاي دوربين مداربسته را در اختيار مشتريان قرار دهيم. تمامي محصولاتي كه به مشتريان ارائه مي دهيم، از برندهاي مطرح دنيا مانند هايك ويژن، داهوا و … مي باشند كه داراي گارانتي مطمئن هستند. شما مشتريان گرامي براي خريد پكيج دوربين مداربسته در كلارآباد و شهرهاي اطراف مي توانيد با شماره هاي مندرج در سايت تماس بگيريد تا كارشناسان ما راهنمايي هاي لازم در خصوص انتخاب مناسب ترين پكيج دوربين مداربسته در كلارآباد را به شما ارائه دهند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۵:۵۳ توسط:آرينا تكنيك موضوع:

فروش و نصب دوربين مداربسته در مرزن آباد

فروش و نصب دوربين مداربسته در مرزن آباد

انواع دوربين مداربستهانواع دوربين مداربسته در مرزن آباد

اگر مي خواهيد مطمئن شويد اموال، كارمندان، خانواده تان در امان هستند، نصب دوربين مداربسته در محل كار، منزل و … بهترين راهكار براي افزايش امنيت محل مورد نظرتان مي باشد. با نصب دوربين مداربسته در هر يك از اماكن مورد نظر مي توانيد به خوبي بر محل نظارت داشته باشيد.

شايد در نگاه اول خريد و نصب دوربين مداربسته كاري ساده به نظر برسد، اما اين كار نكات و دانش مربوط به خود را دارد. شما مي توانيد با جستجو در اينترنت و يا مشاوره از شركت هايي كه در زمينه فروش و نصب دوربين مداربسته در مرزن آباد فعاليت مي كنند، اطلاعات كسب كنيد.

پيشنهاد مطالعه مقاله : دوربين مداربسته در مرزن آباد – فروش، نصب و خدمات پس از فروش

♦ نصب دوربين مداربسته در چه اماكني كاربرد دارد؟

امروزه نصب دوربين مداربسته در اماكن مختلفي همچون شركت ها، فروشگاه ها، انبارها، پاركينگ ها، ادارات دولتي، بيمارستان ها، كارخانجات، منازل و … امري ضروري به نظر مي رسد. چرا كه از اين طريق مديران مي توانند بر محل كار خود نظارت داشته باشند و در صورت بروز حادثه آن را پيگيري كنند. اگر چه نصب دوربين مداربسته در اماكن، مي تواند نقش بسيار مهمي در پيشگيري از بروز حوادث داشته باشد.

 

دوربين مداربسته در مرزن آباددوربين مداربسته در مرزن آباد

 

♦ انواع دوربين مداربسته در مرزن آباد

دوربين هاي مداربسته از نظر سيگنال به سه دسته آنالوگ، تحت شبكه يا IP و يا تركيبي از اين دو نوع تقسيم مي شوند. اما به لحاظ شكل ظاهري و كاركرد مي توان آنها را به چندين دسته صنعتي، مينياتوري، بولت، دام، اسپيد دام و … تقسيم كرد. هر يك از اين دوربين ها داراي ويژگي هايي مي باشد كه براي اماكن خاص قابل استفاده اند. شما با مشاوره از كارشناسان مجموعه آرينا مي توانيد مناسب ترين دوربين مداربسته را خريداري كنيد.

 

♦ مركز فروش و نصب دوربين مداربسته در مرزن آباد

براي خريد دوربين مداربسته بايد به يك مجموعه معتبر در زمينه فروش و نصب دوربين مداربسته در مرزن آباد در شهرتان مراجعه كنيد. مجموعه آرينا يك از شركت هاي فعال در زمينه فروش و نصب دوربين مداربسته در مرزن آباد و شهرهاي اطراف مي باشد. شما مي توانيد با ما تماس بگيريد و با مشاوره كارشناسان ما، مناسب ترين سيستم مداربسته را با بهترين كيفيت و كمترين هزينه خريداري كنيد.

يك فروشگاه معتبر كه كار فروش و نصب دوربين مداربسته در مرزن آباد را انجام مي دهد، بايد ويژگي هاي زير را داشته باشد:

_ خدمات نويني را به مشتريان ارائه دهد.

_ بالاترين كيفيت را ارائه دهد.

_ سعي كند هزينه ها و زمان را بهينه سازي كند.

_ اقدام به فروش و نصب دوربين مداربسته در مرزن آباد از برندهاي معتبر كند.

_ پشتيباني و گارانتي ارائه دهد.

_ و در نهايت با توجه به موارد فوق، رضايت مشتريان را جلب كند.

 

برخي از فعاليت هاي شركت آرينا در زمينه فروش و نصب دوربين مداربسته در مرزن آباد

_ مشاوره رايگان براي انتخاب بهترين دوربين مداربسته

_ طراحي اختصاصي متناسب براي ساختمان شما

_ فروش و نصب دوربين مداربسته در مرزن آباد

_ پوشش دهي تمامي زواياي ساختمان با كمترين تعداد دوربين مداربسته

_ فروش انواع دوربين مداربسته دام، اسپيد دام، بولت و …

_ پشتيباني نامحدود و گارانتي شركتي

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۸:۳۶ توسط:آرينا تكنيك موضوع:

تعرفه نصب دوربين مدار بسته سال 99

تعرفه نصب دوربين مدار بسته سال 99

دوربين مداربستهدوربين مداربسته

اگر كه قصد خريد و نصب دوربين مداربسته براي ساختمانتان را داريد، بهتر است در ابتدا با تعرفه نصب دوربين مداربسته و قيمت دوربين و تجهيزات آن آشنايي داشته باشيد تا بتوانيد به خوبي هزينه خريد و نصب دوربين مداربسته را برآورد كنيد.

پيشنهاد مطالعه مقاله : براي خريد جك كنترلي چه نكاتي مهم است

هر يك از مواردي كه در ادامه نام برده مي شوند، داراي تعرفه جداگانه براي نصب مي باشند.

_كابل كشي (هزينه كابل كشي بر اساس محيط كابل كشي، متراژ كابل كشي، ارتفاعي كه كابل كشي انجام مي شود و … جداگانه محاسبه مي شود)

_ نصب داكت يا فلكسيبل

_ نوع دوربين مداربسته

_ نصب دوربين دام

_ نصب دوربين بولت

_ نصب دوربين باكس

_ نصب دوربين گردان يا PTZ

_ نصب كاور و پايه هاي بيروني

_ نصب ميكروفن

_ نصب دستگاه DVR (تعرفه نصب دستگاه ضبط كننده بر اساس تعداد كانال هاي آن محاسبه مي شود)

_ نصب هارد

بنابراين مي توان نتيجه گرفت تعرفه نصب دوربين مداربسته، يكسان و ثابت نمي باشد و محيط نصب، ارتفاع نصب، متراژ ساختمان محل نصب و … همگي روي هزينه هاي دريافتي تاثير گذار مي باشند.

♦ هزينه نصب دوربين مداربسته

براي نصب و راه اندازي دوربين مداربسته بايد همانند هر وسيله نصبي ديگر، از يك نصاب حرفه و با تجربه استفاه كنيد .موسسه آرينا با داشتند تكنسين هاي نصب حرفه اي و دوره ديده پروژه شما را انجام خواهد داد.

اغلب شركت هاي معتبر هزينه معيني را به صورت طبقه بندي شده براي نصب دوربين مداربسته دارند و به صورت شفاف در اختيار مشتريان قرار مي دهد. تجربه و مهارت نصاب نيز در هزينه نصب دوربين مداربسته تاثير گذار است.

پيشنهاد مطالعه مقاله : نكات طلايي براي استفاده از دزدگير اماكن

♦ تعرفه نصب دوربين مداربسته توسط موسسه آرينا

تعرفه نصب دوربين مداربسته توسط تكنسين مجموعه آرينا نيز بر اساس نرخ اتحاديه محاسبه مي شود. هزينه كلي نصب و راه اندازي سيستم مداربسته شما پس از بررسي تعداد دوربين هاي مورد نيازتان و محل نصب دوربين ها، به طور شفاف در اختيارتان قرار خواهد گرفت تا تصميم نهايي براي اجراي پروژه را بگيريد.

تعرفه نصب دوربين مداربسته شركت آرينا، كاملا زير نظر اتحاديه مي باشد.

شما مي توانيد با كارشناسان فني ما تماس بگيريد و اطلاعات زير را در اختيارشان بگذاريد تا هزينه نصب و راه اندازي سيستم مداربسته را در اختيارتان بگذارند.

_ تخمين تعداد دوربين هاي مداربسته مورد نياز

_ محل نصب دوربين ها (محيط خارجي يا داخلي، مسكوني يا صنعتي، و …)

_ تعيين هدف تان از نصب دوربين مداربسته (نظارت عمومي و كلي، پلاك خوان، تشخيص چهره و … )

_ تعيين كيفيت دوربين مورد نيازتان (متوسط، خوب، عالي)

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۵:۱۵ توسط:آرينا تكنيك موضوع:

نكات طلايي براي استفاده از دزدگير اماكن

سلام به همراهان عزيز آرينا

همان طور كه در مطلب قبلي: آيا با دوربين مداربسته امنيت ايجاد مي شود؟ نكات مهمي در مورد دوربين مداربسته گفته شد در اين مقاله به نكات طلايي براي استفاده از دزدگير اماكن پرداختيم.

همان طور كه در مطلب گذشته گفته شد دوربين مداربسته جهت پيگيري بعد از وقوع حادثه استفاده مي شود ولي دزدگير اماكن جهت پيشگيري از وقوع حادثه!

مهم است بدانيد استفاده دزدگير اماكن در پاساژها و مغازه ها و منازل مسكوني از سوي نيروي انتظامي اكيدا توصيه مي شود زيرا دزدگير اماكن عامل پيشگرانه از سرقت است.

دزدگير اماكندزدگير اماكن

⇐ چرا بايد از دزدگير اماكن استفاده كنيم ؟ 

1- پيشگيري از سرقت

وجود سيستم امنيتي باعث مي شود كه سارقين آن محل را براي سرقت انتخاب نكنند و سراغ محل راحتري بروند.

معمولا سارقين دنبال محل هايي هستند كه سطح ايمني كمتري دارند و به راحتي در كمترين زمان بتوانند سرقت خود را انجام دهند.

2-جلوگيري از سرقت

ايجاد صداي آژير مي تواند سرقت آنها را نا فرجام كند و سارقين از محل فرار كنند.

3-امكان ضبط تصاوير سارقين و شناسايي آنها

دزدگير به راحتي چهره سارقين و نحوه عملكرد آنها را ضبط مي نماييد و نيروهاي انتظامي به راحتي مي توانند آنها را شناسايي كنند.

4-امكان اطلاع كلانتري محل از ورد سارقين

برخي از سيستم هاي دزدگير اين سيستم را دارند كه در صورت ورود سارقين به صورت خودكار با كلانتري محل تماس بگيرند.
و نيروهاي پليس به زودي به محل برسند

5- امكان مطلع كردن شما

دزدگير اماكن اين قابليت را دارد تا در صورت ورود سارقين به محل شما با چندين شماره تماس و يا پيامك ارسال نمايد.

در اينصورت شما مي توانيد در زمان مناسب اقدام نماييد

6- ايجاد حس امنيت

با دزدگير اماكن به راحتي مي توانيد حس امنيت را به محل كار خود هديه دهيد و با آسودگي خاطر به كارهاي خود بپردازيد

7-كنترل از راه دور

با استفاده از اين سيستم شما به راحتي مي توانيد محل كار و يا منزل خود را از راه دور كنترل كنيد.

 

مشاهده مقالات امنيتي


برچسب: دزدگير اماكن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۱۸:۰۱ توسط:آرينا تكنيك موضوع: